Cofnij

Reklama online

Reklama online

Jak to działa?

01.

Meta Ads
(Facebook Ads)

Chcesz dotrzeć do swoich klientów, zwiększyć rozpoznawalność marki, generować leady lub sprzedaż? Metą Ads to jedna z najbardziej dynamicznych i wszechstronnych platform reklamowych dostępnych obecnie na rynku. Do lutego 2023 r., liczba polskich użytkowników Facebooka przekroczyła 23 miliony, co stanowi 70% internautów w Polsce. Meta Ads obejmuje reklamy na platformach: Facebook, Instagram i Messenger.

02.

Google Ads

Kampanie  Google Ads to klucz do zwiększenia widoczności Twojej firmy w internecie. Tworzymy i zarządzamy reklamami, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google, kiedy potencjalni klienci szukają produktów lub usług, jakie oferujesz. To świetny sposób, aby szybko odpowiedzieć na potrzeby osób aktywnie szukających usług i produktów z Twojej kategorii. 

Facebook Ads

Przykład

Deweloper działający w branży, w dużym mieście wojewódzkim, sprzedaje swoją 4 inwestycję. Inwestycja znajduje się w mieście, w atrakcyjnej lokalizacji. Posiada stronę dewelopera i stronę inwestycji.

Deweloper w poprzednich inwestycjach, nie wykorzystywał  reklam, nie miał narzędzi analitycznych i nie wykorzystywał grup odbiorców, którzy mogli wcześniej odwiedzać jego stronę. Przed podjęciem współpracy ilość użytkowników na stronie inwestycji, którą sprzedawał wynosiła < 20 użytkowników tygodniowo. 

Krok 1.

Przygotowanie strony www do śledzenia konwersji

Zainstalowaliśmy narzędzia śledzące Google Analytics i Google Tag Manager, skonfigurowaliśmy zdarzenia użytkowników.

Krok 2.

Zaplanowanie grup odbiorców i konfiguracja konta reklamowego.

Dokładnie sprawdziliśmy UX strony, poprawiliśmy możliwości zliczania konwersji, zostały zainstalowane pixele, przygotowane grupy niestandardowych odbiorców.

Krok 3.

Przygotowanie kreacji reklamowej

Na podstawie dostarczonych materiałów utworzyliśmy grafiki i animacje przyciągające uwagę. Do każdej reklamy napisaliśmy przynajmniej 3 teksty do optymalizacji.

Krok 3.

Uruchomienie kampanii

Zidentyfikowaliśmy prawidłową grupę odbiorców, i uruchomilismy kampanie z celem konwersje.

Wynik po 7 dniach

0

nowych użytkowników

0

potencjalnych klientów

0

pobrań kart lokalu

Facebook Ads

Ponad 20 mln osób w Polsce korzysta z platform Meta, średnio, spędzają tam 16 godzin i 9 minut miesięcznie. Nie sprawimy oczywiście, że dotrzesz do wszystkich użytkowników Meta, ale znajdziemy tych zainteresowanych Twoją ofertą.

Prowadzenie kampanii obejmuje pełny zakres działań, począwszy od analizy celów i podpięcie pixeli śledzących, poprzez segmentację i targetowanie grupy docelowej, aż po projektowanie kreatywnych i angażujących treści reklamowych. 

Wykorzystujemy narzędzia targetowania Facebooka, aby dotrzeć do użytkowników na podstawie ich demografii, zainteresowań, zachowań i innych kluczowych czynników. Dzięki temu nasze kampanie są nie tylko skuteczne, ale również optymalne kosztowo. 

 

00%

użytkowników internetu w PL korzysta z Facebooka

00%

tyle wyniósł wzrost liczby użytkowników facebooka w 2022 roku

Google Ads

To reklama w wyszukiwarce i sieci reklamowej oraz innych umiejscowieniach Google takich jak Gmail czy YouTube. Tworzymy reklamy, które przemawiają bezpośrednio do Twoich potencjalnych klientów.  Przygotowujemy grupy odbiorców i skrupulatnie analizujemy zachowania użytkowników, by uzyskać jak najniższe koszty pozyskania nowych klientów.

Kładziemy duży nacisk na optymalizację i efektywność kosztową. Obniżamy koszty, wykluczając niewartościowe frazy. Dzięki temu nie przepalisz budżetu, a na Twoją stroną wejdą tylko klienci, którzy są zainteresowani Twoją ofertą. 

To reklama w wyszukiwarce i sieci reklamowej oraz innych umiejscowieniach Google takich jak Gmail czy YouTube. Tworzymy reklamy, które przemawiają bezpośrednio do Twoich potencjalnych klientów.  Przygotowujemy grupy odbiorców i skrupulatnie analizujemy zachowania użytkowników, by uzyskać jak najniższe koszty pozyskania nowych klientów.

Kładziemy duży nacisk na optymalizację i efektywność kosztową. Obniżamy koszty, wykluczając niewartościowe frazy. Dzięki temu nie przepalisz budżetu, a na Twoją stroną wejdą tylko klienci, którzy są zainteresowani Twoją ofertą. 

Jak to wykorzystać?

Dlaczego warto zainwestować w reklamę inwestycji?

Większość deweloperów decyduje się na stworzenie strony www inwestycji, ale nie każdy decyduje się na kierowanie na nią ruchu. Przygotowanie dedykowanej strony sprzedażowej to koszt przynajmniej kilku tysięcy złotych.

Tylko po co wydawać pieniądze na stronę, którą odwiedzi kilkanaście osób? A tak się stanie gdy nie będziemy na nią kierować ruchu. Bardzo mało osób zdecyduje się przepisać adres strony z ulotki czy baneru na płocie inwestycji. Jeżeli inwestycja jest nowa sporo czasu zajmie też wypozycjonowanie jej na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Dlatego jeżeli nie chcesz mieć poczucia zmarnowanych pieniędzy, warto zainwestować w reklamę online. Dzięki temu wykorzystasz potencjał strony www, zyskasz nowych potencjalnych klientów, a dzięki wykorzystaniu grup odbiorców nie stracisz kontaktu z osobami, które ją odwiedziły.  Dzięki narzędziom reklamowym w przyszłości możesz im zaproponować swoje kolejne inwestycje.

Reklama na Instagramie

Obecnie Instagram jest czwartym najpopularniejszym portalem społecznościowym na świecie, z 2 miliardami aktywnych użytkowników miesięcznie.

Od 2012 r., kiedy Instagram stał się dostępny w Polsce, liczba użytkowników stale rośnie – aktualnie korzysta z niego ponad 16 milionów Polaków! Statystyki z października 2022 r. pokazują, że większość użytkowników to kobiety, stanowiące 59% ogółu. Z kolei najliczniejszą grupą wiekową na platformie są użytkownicy w przedziale 18-24 lat, przekraczający liczbę 4 milionów kont.

Kampanie na Instagramie realizujemy w ramach kampanii na Meta na Facebooku, jako dodatkowe umiejscowienie. W przypadku reklam nieruchomości, gdzie decydującą rolę w wyborze mieszkania czy domu pełnią właśnie kobiety, profil i reklama na Instagramie wpływają pozytywnie na wizerunek dewelopera i zwiększają jego szanse wśród konkurencji.

Dowiedz się więcej

Czas urzeczywistnić pomysły!
Skontaktuj się z nami.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies Polityka prywatności