Deweloper działający w branży, w dużym mieście wojewódzkim, sprzedaje swoją 4 inwestycję. Inwestycja znajduje się w mieście, w atrakcyjnej lokalizacji. Posiada stronę dewelopera i stronę inwestycji.
Deweloper w poprzednich inwestycjach, nie wykorzystywał reklam, nie miał narzędzi analitycznych i nie wykorzystywał grup odbiorców, którzy mogli wcześniej odwiedzać jego stronę. Przed podjęciem współpracy ilość użytkowników na stronie inwestycji, którą sprzedawał wynosiła < 20 użytkowników tygodniowo.
Ponad 20 mln osób w Polsce korzysta z platform Meta, średnio, spędzają tam 16 godzin i 9 minut miesięcznie. Nie sprawimy oczywiście, że dotrzesz do wszystkich użytkowników Meta, ale znajdziemy tych zainteresowanych Twoją ofertą.
Prowadzenie kampanii obejmuje pełny zakres działań, począwszy od analizy celów i podpięcie pixeli śledzących, poprzez segmentację i targetowanie grupy docelowej, aż po projektowanie kreatywnych i angażujących treści reklamowych.
Wykorzystujemy narzędzia targetowania Facebooka, aby dotrzeć do użytkowników na podstawie ich demografii, zainteresowań, zachowań i innych kluczowych czynników. Dzięki temu nasze kampanie są nie tylko skuteczne, ale również optymalne kosztowo.
Większość deweloperów decyduje się na stworzenie strony www inwestycji, ale nie każdy decyduje się na kierowanie na nią ruchu. Przygotowanie dedykowanej strony sprzedażowej to koszt przynajmniej kilku tysięcy złotych.
Tylko po co wydawać pieniądze na stronę, którą odwiedzi kilkanaście osób? A tak się stanie gdy nie będziemy na nią kierować ruchu. Bardzo mało osób zdecyduje się przepisać adres strony z ulotki czy baneru na płocie inwestycji. Jeżeli inwestycja jest nowa sporo czasu zajmie też wypozycjonowanie jej na pierwszej stronie wyszukiwarki.
Dlatego jeżeli nie chcesz mieć poczucia zmarnowanych pieniędzy, warto zainwestować w reklamę online. Dzięki temu wykorzystasz potencjał strony www, zyskasz nowych potencjalnych klientów, a dzięki wykorzystaniu grup odbiorców nie stracisz kontaktu z osobami, które ją odwiedziły. Dzięki narzędziom reklamowym w przyszłości możesz im zaproponować swoje kolejne inwestycje.