fbpx

Marketing inwestycji Polna 34 zlokalizowanej w miejscowości Liszki (niedaleko Krakowa). Osiedle Polna34 to 20 domów w zabudowie bliźniaczej, a ich budowa została podzielona na 2 etapy. Wyróżnikiem inwestycji jest ogród z placem zabaw, zlokalizowny na osiedlu.

Naszym zadaniem było przygotowanie wizualizacji zewnętrznych i wewnętrznych, wirtualnego spaceru, rzutów 3d, strony inwestycji, logotypu inwestycji i materiałów graficznych do druku.

Wizualizacje

wizualizacje wnętrz, wizualizacje architektury, grafika wyboru

Kreacja wizualizacji zewnętrznych, w tym projekcie to dopracowanie ostatecznego wyglądu elewacji. Przygotowaliśmy różne opcje rozwiązań kolorystycznych i materiałowych. Wybrany przez inwestora projekt to nowoczesne i eleganckie wykończenie w jasnych barwach.

Strona www

strona inwestycji, nawigator wyboru domów,

Jeśli link nie działa to prawdopodobnie inwestycja jest już sprzedana. Nie martw się, najciekawsze sekcje projektu tej strony wrzuciliśmy poniżej.

Opracowaliśmy identyfikacje wizualną całej inwestycji.

Zaprojektowaliśmy logo, dobraliśmy motyw i kolorystykę podkreślającą klimat inwestycji. Na stronie umieściliśmy wszystkie najważniejsze sekcje, wygodny nawigator wyboru lokali, przegląd rzutów 3D oraz wirtualny spacer. Znalazło się też specjalne miejsce na sekcje na temat ogrodu zaprojektowanego na terenie osiedla.

slider
o inwestycji
rzuty3d
lokalizacja
wybor-domu

Branding inwestycji i materiały drukowane

Logo inwestycji, teczka, banery, i karty lokalu

Stworzyliśmy komplet materiałów graficznych, potrzebnych do sprzedaży inwestycji. Użycie spójnej identyfikacji wizualnej tworzy profesjonalny wizerunek dewelopera w oczach klientów.

Cofnij